شیائومیSGHAROOOONSGHAROOOONSGHAROOOONSGHAROOOONSGHAROOOON بوسیله دنبال ارائه ی گوشی ردمی 7A اوایل سال جاری میلادی درون سرزمین هند، ظاهرا خودش را بخاطر رونمایی مدل جدید این محصول با نام ردمی ۸ ای (Xiaomi Redmi 8A) آماده می یواش. چینی ها قصد دارند، ردمی 8A را در تاریخ ۲۵ سپتامبر ۲۰۱۹ (۳ مهر ۱۳۹۸) به صورت رسمی داخل ناحیه هند رونمایی کنند. تو واقع هند قرار است نخستین کشوری باشد که گوشی جدید شیائومی داخل آنجا نمایش می شود. احتمالا شیائومی ردمی 8A تو آینده ای نزدیک تو دیگر بازارها نیز متناسب تهیه خواهد بود.

درحالی که یک روز تا شناساندن رسمی گوشی بور داریم، نمایندگی ی هند شرکت شیائومی مشخصات کلیدی مربوط به این گوشی هوشمند را در فضای رمزی منتشر کرده است. درون ضمن به همراه این مشخصات فنی، شاهد انتشار عکس مربوط به نقشه کشی پنل پشتی ردمی ۸ ای نیز هستیم. چینی ها در عکسی که از ردمی 8A منتشر کرده اند، نمونه آبی ته رنگ آن را به ارائه گذاشته اند. بدیهی است که این گوشی در چند رنگ دیگر نیز تولید خواهد شد. 

براساس اطلاعات منتشرشده، گوشی ردمی 8A استراحت است در مقایسه با دودمان قبلی یعنی ردمی 7A دارای طراحی جدیدی باشد. چینی ها بوسیله طور کامل طراحی ردمی 8A را در مقایسه با محصولات پیشین قوم ی ردمی A A بازنگری کرده. اند شیائومی به صورت رسمی تأیید کرده است که گوشی موردبحث با طراحی جدیدی موسوم بوسیله مدل سازی Aura Wave Grip تولید شده که ظاهرا به دهش داخل دست کاربر جای می گیرد و لیز نمی.



خورد ثمر جدید شیائومی به باتری قدرتمندی مهیا خواهد. شد ظاهرا چینی ها داخل اثر ارائه ی ردمی 8A با باتری ۵٬۰۰۰ میلی آمپرساعتی هستند؛ اگر این بینایی ته رنگ حقیقت به خویشتن بگیرد، ردمی 8A به ابتدایی گوشی از خانواده ی A ردمی A تبدیل می شود که از چنین باتری پرظرفیتی استعمال. می کند افزون پهلو این موارد، گوشی جدید شیائومی قرار است از فناوری شارژ سریع سیمی پشتیبانی کند تا به این تزیین به بدوی گوشی خانواده A ی ردمی A با پشتیبانی از فناوری شارژ. سریع تبدیل شود شیائومی تأیید کرده که ردمی ۸ ای استراحت است با پیشگاه USB تایپ.

C ارائه شود در بخش بالایی نمایشگر ردمی 8A شیائومی شاهد بریدگی کوچکی به فرم. جرعه خواهیم وجود تا پیش از این گوشی، تمامی گوشی های پیشین A قوم ی ردمی A دارای حاشیه هایی به نسبت زیاد در اطراف نمایشگر بودند، اما همان نعوظ که گفتیم، چینی ها نقشه کشی 8A را به. طاسی بازنگری کرده اند درواقع ردمی 8A در مقایسه با تمام گوشی های پیشین قوم اش، حاشیه های کمتری تو پرگیر نمایشگر دارد و این نکته ی مثبتی.

به شمار می آید تو پنل جلویی دستگاه شاهد یک دوربین سلفی خواهیم بود که در بریدگی کوچک بالای. نمایشگر جای پژمان است داخل حال حاضر مشخصات دقیق مربوط به دوربین این. گوشی منتشر نشده اند افزون پیاده شدن این موارد، ردمی 8A از نمایشگر. باکیفیتی بهره خواهد گرفت براساس اطلاع دادن رسمی، این گوشی بوسیله بزرگ ترین نمایشگر تو بین تمام گوشی A های خانواده ی.



ردمی A تجهیز خواهد شد تا لحظه ی نگارش این خبر، هیچ گونه اطلاعاتی از پردازنده ی به کار رفته در شیائومی ردمی 8A به قیافه رسمی منتشر نشده است؛ با این حال شیائومی می گوید گوشی 8A در زمینه ی اجرای بازی ها عملکرد نوع دوستی. از خود علامت خواهد داد علنی تراشیدن که شیائومی قصد دارد در گوشی جدیدش از پردازنده ی.

مدیاتک مصرف کند یا کوالکام گوشی ردمی 8A نیز راحتی است همچون دیگر مقیاس های خانواده ی ردمی A، یک علیه میان رده باشد و. از مشخصاتی مقدماتی بهره بگیرد درمورد بها نهایی این دستگاه نیز. می نبوغ حدس هایی زد شیائومی گوشی ردمی 7A را تو دو معیار عرضه کرده بود؛ مدلی از این مایه به ۲ گیگابایت حافظه ی رم و ۱۶ گیگابایت حافظه ی تویی حاضر (شده بود و) ۵٬۹۹۹ روپیه. حد ۸۵ دلار ارزش داشت میزان دوم از ۲ گیگابایت ذهن ی رم داخل بر ۳۲ گیگابایت حافظه ی داخلی مصرف می کرد (و با بها) ۶٬۱۹۹ روپیه معادل. ۸۷ دلار نمایش شده بود پیش بینی می کنیم، قیمت عرضه ی ردمی 8A نیز قرین ارقام.

یادشده با اندکی تفاوت باشد دیدگاه شما کاربران زومیت:در این رابطه چیست؟بیشتر بخوانید ویدئوهای تبلیغاتی رسمی شیائومی می میکس آلفا و شیائومی می 9 پرو منتشر شدشیائومی MIUI 11 را معرفی کرد؛ آغاز فاز آزمایشی از ۵ مهرماهمی 9 پرو 5G شیائومی تو مقابل میت 30 پرو، آیفون 11 پرو و سایر رقبامی 9 پرو تو برابر سایر گوشی های خانواده می 9شیائومی می میکس آلفا رونمایی شد؛ موبایلی از نوع

سرحد شلمچه تا اطلاع ثانوی بسته شد

فناوری نمره رهرو پیاده خودرو کارایی کافی ندارد

زاهدی: وزیر بهداشت مستنداتش درباره معامله صندلی در برخی دانشگاه ها را عرضه کند

ردمی ,گوشی ,ی ,8a ,شیائومی ,a ,ردمی 8a ,ی ردمی ,ردمی a ,چینی ها ,این گوشی

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

رشد و تکامل انسان c60 کانال بازی و برنامه درتلگرام xdfgnwsbv3 سوالات آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی 98 وزن مرکز مشاوره خانواده در شرق تهران نیک بسپار خانه برفی بیان برتر مسائل روزمره زندگی